Principiu di funziunamentu di a valvola a farfalla di signale di focu

Uvalvola a farfalla di signale di focuhè applicabile à i pipeline di petroliu, chimica, alimentazione, medicina, fabbricazione di carta, energia idroelettrica, spedizione, fornitura d'acqua è drenaje, fusione, energia è altri sistemi.Pò esse usatu cum'è equipaggiu di regulazione è di throttling in diverse pipelines è navi di gas, liquidi, semi fluidi è solidi di gas corrosivi è non corrosivi.In particulare, hè largamente utilizatu in u sistema di prutezzione di u focu di edifici alti è altri sistemi di pipeline chì anu bisognu di visualizà u statu di u switch valve.
caratteristica:
1. Picculu è ligeru, faciule di disassemble è riparà, è pò esse stallatu nantu à a pusizione di pusizioni.
2. A struttura hè simplice è compacta, è a rotazione di 90 ° apre è chjude rapidamente.
3. Picculu torque operativu, risparmiu di travagliu è lumera.
4. Achieve sealing cumpleta è cero leakage in prova di gas.
5. Selezziunà diverse parti è materiali, chì pò esse appiicata à una varietà di media.
6. E caratteristiche di u flussu tendenu à esse drittu è u rendiment di regulazione hè bonu.
7. U numaru di teste di apertura è chjude hè finu à deci mila, è a vita di serviziu hè longa.
8. U pipeline usenduvalvola di porta, Valvula di cuntrollu (valvula d'arrestu sferica), valvola di stop, valve di plug, valvola di tubu di gomma è valvola di diafragma pò esse rimpiazzata cù sta valvola, soprattuttu in u sistema di prutezzione di u focu di edifici alti è u sistema di pipeline chì deve vede. Statu di l'interruttore di valvula.
principiu di funziunamentu:
1. U signalevalvola a farfallahè guidatu da l'ingranaggio di verme è u dispusitivu di trasmissione di verme per rotà l'arburu è a piastra di farfalla per rializà l'apertura è a chjusa è cuntrullà u flussu.
2. Rotate u volante di l'ingranaggio di u verme è u dispusitivu di u vermu per fà chì a piastra di farfalla ghjunghje u scopu di apre è chjude è regulà u flussu.U volante gira in senso orario per chjude a valvula.
3. Ci sò dui tipi di microswitch installati in a scatula di trasmissione di l'ingranaggio di verme:
a.Ci sò dui microswitch in a scatula di trasmissione, vale à dì aperti è chjusi, chì agiscenu à turnu quandu a valvula hè completamente aperta è chjusa, è cunnetta l'indicatori luminosi "valve on" è "valve off" in a sala di cuntrollu per visualizà accuratamente Statu di l'interruttore di valvula.
b.Un microswitch di direzzione vicinu hè stallatu in a scatula di trasmissione (a pusizione cumpletamente chjusa di a piastra di farfalla hè 0 °).Quandu a piastra di farfalla hè in a pusizione di 0 ° ~ 40 °, u microswitch agisce per emette u segnu di chjusu di a valvula.Quandu u piattu farfalla hè in a pusizione di 40 ° ~ 90 °, l'altru paru di nurmalmente chjusu pò emette u signale di apertura di a valvula.A camma chì pressa u microinterruttore pò esse aghjustata per vede e diverse pusizioni di a piastra di farfalla.


Tempu di post: Jul-28-2022