Chì ghjè a diffarenza trà l'idranti di u focu interni è esterni?

Chì ghjè a diffarenza trà l'idranti di u focu interni è esterni?
Indoor Hydrant:

A reta Indoor PIE furnisce l'acqua à u situ di u focu.OutdoorU focu Hydrant: Installazione di furnimentu d'acqua nantu à a rete di fornimentu d'acqua di u focu fora di l'edificiu.
L'hydrant di focu interni à l'acqua à l'acqua à u situ di u focu attraversu a rete di pipa indoor.Hanu e valve cunnessione è sò fundamenti inchificiani di tette di orari, cum'è fabbriche, vederi, edifici. Edifici abbastanza è navi pubblici è navi pubiliali.Sò generalmente installati in scatuli d'idranti di focu è usati cù manichi di u focu, pistole d'acqua è altre equipaggiu.
Hydrant di focu all'aperto

68
L'hydrant di focu all'apertu hè una facilità di supply d'acqua installata nantu à a rete di fornimentu d'acqua di u focu di l'acqua di pipa fora di l'edificiu.Sò principalmente usati per mutori di u focu da l'acqua da a rete di furnimentu di l'acqua di l'acqua municipale o di u focu d'acqua di focu d'acqua à u focu di u focu.Puderanu ancu esse cunnessi direttamente à i pipi d'acqua è e pistole d'acqua per estingui u focu.Sò unu di i impurtanti installazioni di cumbattimentu di u focu.
L'hydrant di focu interni estingui u focu cunnessu a tappa d'acqua artificiale à a bocca di l'idrante di u focu.In più, ci hè un buttone di idrant di u focu in a scatula di idrant di u focu.Pulse stu buttone per inizià a pompa di u focu è a rimpiazzà l'acqua à l'idrante di u focu.
L'alta pressione, tempurale alta pressione è e tubi di a pressione bassa pò esse usati cum'è tamantu alluntanatu di u focu di u focu.Sistemi di pruprietà di acqua bassa sò generalmente agroniali per un fornimentu d'acqua di focu in cità residenti è imprese, chì sò principalmente usati inseme.
Ningbo Menhai Fire Equipment Equipamentu Co., Ltd. Hè una specializazione di a fabbrica in a produzzione di l'equipaggiu di u focu.Tutti i prudutti sustegnu OEM è ODM.Pò esse fabbricatu secondu i disegni è i mostri di i clienti per scuntrà i bisogni di u cliente à una grande parte.


Tempu di pubblicazione: 21-oct-2022