Funzione è pusizione di stallazione di l'indicatore di flussu d'acqua

Uindicatore di flussu d'acquahè adupratu per u sistema di sprinkler manuale.Pò esse stallatu nantu à a pipa di l'acqua principale o a pipa di l'acqua di a barra transversale per dà u signale elettricu di u flussu di l'acqua in una certa zona sottu è chjuca.U signale elettricu pò esse mandatu à a scatula di cuntrollu elettricu è pò ancu esse usatu per inizià l'interruttore di cuntrollu di a pompa di u focu.
Precauzioni per l'installazione è l'usu:
1. L'indicatore di u flussu di l'acqua deve esse stallatu horizontale nantu à a pipeline di u sistema, è ùn deve micca esse stallatu nantu à u latu o à l'inversu per impediscenu a sensibilità di l'indicatore di u flussu di l'acqua.
2. A pipa chì culliga l'indicatore di u flussu di l'acqua deve assicurà chì a lunghezza di i tubi dritti davanti è posteriore ùn hè micca menu di 5 volte di u diametru di u pipe.Quandu selezziunate l'indicatore di flussu d'acqua, deve esse sceltu secondu u diametru nominale di a pipa è a tabella di paràmetri tecnichi.
3. L'attenzione deve esse pagatu à a direzzione di u flussu di l'acqua durante a stallazione, è a stallazione ùn deve esse realizatu in a direzzione di cutting.
4. U tempu di ritardu di l'indicatore di u flussu di l'acqua pò esse aghjustatu quandu abbanduneghja a fabbrica, è a gamma di regulazione hè 2-90s.
L'iniziu di a pompa di spruzzo ùn hè certamente micca iniziatu direttamente da a valvula di signale è l'indicatore di flussu d'acqua.L'interruttore di pressione deve esse cuminciatu direttamente manualmente.U signale di a valvula di signale di l'interruttore di pressione è l'indicatore di flussu d'acqua nantu à uvalvola di alarme umidadeve esse mandatu à l'ospite di l'alarma di l'ospite di l'alarma.L'ospite di l'alarma riceve u signale d'azzione di l'indicatore di flussu d'acqua è u segnu di l'interruttore di pressione.A valvula di signale di partenza di a pompa di ligame di cummandu manuale hè solu aduprata per indicà u statu di l'interruttore di valvola, è ùn hà nunda di fà cù a pompa d'acqua.
U signale di l'interruttore di pressione hè cuntrullatu è uscita in dui maneri.A casa di a pompa accende direttamente a pompa manualmente è a manda à l'ospite di l'alarma in u centru di cuntrollu di u focu per l'alarma.Se a valvula di signale di cuntrollu remoto ùn hè micca cunnessu, u statu di apertura è chjusu di a valvula ùn pò mai esse indicatu.Se a valvula hè chjusa, ùn serà mai mostrata nantu à l'ospite di l'alarma.
Se l'indicatore di flussu di l'acqua ùn hè micca cunnessu, ùn pò mai indicà chì ci hè acqua chì scorri in u pipeline, nè pò indicà chì a pompa d'acqua hè iniziata cù ligame.
Dunque, hè necessariu in a specificazione chì i dui duveranu esse cunnessi à l'ospite principale di l'allarme per riceve u signale d'azzione di l'indicatore di flussu d'acqua è u segnu di l'interruttore di pressione, è cumanda manualmente u ligame per inizià a pompa.
A funzione di l'indicatore di flussu di l'acqua hè di rapportà a pusizione di u focu in u tempu, è a valvula di signale hè di vede u statutu di apertura di a valvula.
Se ùn ci hè micca filatu, a prutezzione di u focu deve ancu parlà.Ùn ci hè bisognu di esse nervoso.Uvalvola a farfalla di signalemonitoreghja solu un signalu di apertura è chjusu.L'indicatore di flussu di l'acqua hè un pocu più impurtante.Certi disinni di ingegneria ùn anu micca assicuratu chì ùn ci hè micca azzione sbagliata.A logica di partenza di a pompa di spray hè stabilita cum'è una valvula d'alarma è un interruttore di pressione.Inoltre, l'azzione hè di inizià a pompa.Durante l'accettazione di u focu, hè megliu rapportà à u capu se l'indicatore di flussu d'acqua agisce strettamente dopu chì u dispusitivu di prova di l'acqua finale hè apertu, Hè megliu monitorà cù u modulu di input.
Quandu ci hè acqua chì scorri à traversu l'indicatore di flussu d'acqua, u so cuntattu ausiliariu hè chjusu, è dopu u signale hè rimbursatu à l'ospitu attraversu u modulu.Avà ùn hè più necessariu per ellu participà à u ligame di a pompa spray.Quandu a valvula di signale hè chjusa, un signale hè rimbursatu à l'ospitu attraversu u modulu per indicà chì a valvula hè chjusa.


Tempu di post: Jul-05-2022