Cumu installà un sprinkler di u focu?

1Cumu installà un sprinkler di u focu

 https://www.menhafire.com/products/

1-1.Determinà a pusizione di stallazione di utesta di sprinkler di u focuè u pianu di cablaggio di a pipa d'acqua cunnessa, chì deve esse cumpletu cù i requisiti di stallazione pertinenti, per evità struzzioni sbagliate chì portanu à un travagliu anormale, è evità a situazione chì a spruzzatura normale ùn pò micca accade.

 

1-2. Installa i raccordi di pipa di u focu secondu u pianu, assicuratevi chì sò cunnessi in u locu, è appiccicate cù filamenti di viti.

 

1-3. Installa u capu di sprinkler di u focu à a pusizione pertinente è cunnetta cù i raccordi di pipa in u locu.Ùn ci deve esse rifugiu à 0,5 m intornu.

 

1-4. Cunduce a prova di pressione nantu à u cunnessusistema di sprinkler di u focu, è pulisce u pipeline dopu avè assicuratu chì hè qualificatu.

 

 

2.Chì sò i requisiti per a pusizione di stallazione di sprinkler di u focu

 

2-1. A pusizione di stallazione di u testa di sprinklerhè assai criticu, chì hè generalmente stallatu sottu à u tettu è u tettu, perchè u flussu di l'aria di u calore di u focu pò esse megliu sensu, è hè particularmente cunvenutu per cunnette cù u pipa di l'acqua di u focu per a distribuzione uniforme di l'acqua.Quandu si dispone di sprinklers verticali è cadenti, u spaziu deve esse bè cuntrullatu è ùn deve esse troppu vicinu o più di 24 metri.

 

2-1.In circustanze nurmale, ùn sò micca permessi ostaculi in 0,5 m fora di u centru di a testa di sprinkler, ma ci sò ancu alcuni ostaculi in certi spazii speciali.Per esempiu, quandu u capu di sprinkler hè dispostu sottu à u fasciu, a distanza trà u so splash tray è u tettu superiore ùn pò esse più di 0,3 m.Se a distanza righjunghji 0,55 m, u capu di sprinkler pò esse aghjuntu sottu à u fondu di u fasciu.Durante a stallazione di spraying, l'attenzione deve esse pagata ancu à l'altezza.Se l'altezza di l'internu hè menu di 8 metri, un capu di spraying deve esse disposti trà e raghji.S'ellu supera questa altezza, sprinklers supplementarii deve esse aghjuntu.


Tempu di Postu: Oct-08-2022