Sprinkler di u focu

U sprinkler di u focupò esse divisu in aranciu 57, rossu 68, giallu 79, verde 93, blu 141, viola 182è neru 227secondu a temperatura.

  1. U sprinkler drooping hè u sprinkler più utilizatu, chì hè stallatu nantu à u tubu di l'acqua di ramu.A forma di u sprinkler hè parabolica, è 80 ~ 100% di u voluminu di l'acqua tutale hè spruzzatu à a terra.Per a prutezzione di stanze cù tetti suspesi, i sprinklers sò disposti sottu à i tetti suspesi.Sprinklers pendenti o sprinklers di tettu sospesu si deve esse usatu.
  2. U capu di sprinkler verticale hè stallatu verticalmente nantu à u tubu di ramu di l'acqua.A forma di sprinkler hè parabolica.Spray 80 ~ 100% di u vulume tutale di l'acqua in u fondu.À u listessu tempu, una parte di l'acqua hè spruzzata à u tettu.Hè adattatu per a stallazione in i lochi induve ci sò assai oggetti in muvimentu è sò propensi à impattu, cum'è magazzini.Pò esse ancu dissimulatu nantu à u tettu in u tettu interlayer di stanze per prutege u boru di u tettu cù assai combustibili.
  3. Sprinklers ordinariu ponu esse stallati direttamente o verticalmente nantu à a reta di pipa spray per spruzzate 40% - 60% di l'acqua tutale, è a maiò parte di elli sò spruzzati à u tettu.Applicabile ristoranti, magazzini, magazzini, garage sotterranei è altri lochi.(menu per u tipu ordinariu).

4. Usprinkler di tipu muru laterale hè stallatu contru à u muru, chì hè adattatu per a stallazione in i lochi induve a stallazione di pipa spaziale hè difficiule.Hè principarmenti utilizatu in e parti luminose periculose di l'uffizii, corridoi, stanze di riposu, corridori, camere d'ospiti è altri edifici.U tettu hè un pianu horizontale di classi di periculu di luce, classa di periculu mediu I salone è uffiziu, è u sprinkler di tipu sidewall pò esse usatu.

5. Spray dissimulatu hè applicabile à l'alberghi high-end, residenze, teatri è altri lochi induve u tettu deve esse liscia è pulita.

6.A tappa di spray dissimulata hè saldata nantu à u filu cù metalli fusible, è u puntu di fusione hè di 57 gradi.Dunque, in casu d'incendiu, a tappa falà prima quandu a temperatura aumenta, è dopu quandu a temperatura s'eleva à 68 gradi (testa di sprinkler generale), u tubu di vetru sfonderà è l'acqua scorri.Per quessa, u più tabù per ughjetti dissimulati hè di tuccà a tappa cù pittura è pittura, chì pruvucarà l'azzione.


Tempu di post: 18-Nov-2022