Principiu di travagliu di sprinkler di u focu

U sprinkler di u focu hè spessu vistu in i lochi publichi.In casu d'incidenti di u focu, u sprinkler di u focu spruverà automaticamente l'acqua per riduce u risicu di u focu.Chì ghjè u principiu di travagliu di u sprinkler di u focu?Chì sò i tipi cumuni di sprinklers di u focu?

U sprinkler di u focu usa principalmente u principiu di funziunamentu di a mistura centrifuga per scumpressà rapidamente l'acqua pre almacenata in picculi gocce d'acqua, chì sò spruzzate sottu pressione d'acqua.U so angulu superiore di u cune hè l'angolo di atomizazione di u sprinkler di u focu, chì hè utilizatu per copre a superficia esterna di l'ughjettu prutettu, cusì chì u vapore d'acqua pò esse distribuitu rapidamente è i danni di u focu ponu esse ridotti.Hè applicabile per estingue u focu solidu, u focu elettricu o u focu liquidu inflammable, etc.

1. Testa di sprinkler pendente

Cum'è unu di i sprinklers cumuni nantu à u mercatu, pò esse installatu principarmenti nantu à u tubu di u ramu di l'approvvigionamentu d'acqua, chì hè in forma parabolica è pò spruverà rapidamente l'acqua à a terra.Adatta per a stallazione in cucina, attellu, magazzinu è altri posti senza decorazione.

2. Updiritta testa di sprinkler

Hè generalmente stallatu nantu à u tubu di ramu di l'approvvigionamentu d'acqua, è a forma di sprinkling hè simile à a testa di sprinkler drooping, chì pò spruzzate rapidamente l'acqua finu à u tettu.Hè adattatu per a stallazione in i lochi induve ci sò assai oggetti è sò propensi à colissioni, cum'è interlayer di tettu suspendu, magazzinu, etc.

3. Capu di sprinkler ordinariu

Adatta per i ristoranti, i magazzini, i soterrani è altri spazii, pò esse stallati direttamente o stallati nantu à a reta di sprinkler.U metudu di spraying d'acqua è u voluminu sò simili à quelli di sprinklers verticali.

4. Testa di sprinkler à muru laterale

Hè più adattatu per l'installazione in spazii induve a tubazione hè difficiule, cum'è uffiziu, lobby, salone, corridoio, stanza d'ospiti, etc.


Tempu di Postu: Nov-19-2022