A diferenza trà a cortina d'acqua di separazione protettiva è a cortina d'acqua di rinfrescante è u sistema di rinfrescante

1, Terminulugia

1-1 cortina d'acqua di separazione di u focu

Invece, hè cumpostu disprinkler apertu or sprinkler à cortina d'acqua, valvola di alarme dilugeValve di alarme di diluviu di gruppu o di temperatura sensitiva, etc., in casu d'incendiu, hè un sistema di cortina d'acqua chì forma un muru d'acqua o cortina d'acqua da spraying densu.

1-1.1 cortina d'acqua di rinfrescante protettiva

Invece, hè cumpostu di sprinkler cortina d'acqua, gruppu valve alarme diluvio o valvola di alarme diluviu sensori di temperatura, chì hè usata per rinfriscà cortina rolling a prova di focu, muru di vetru a prova di focu è altre facilità di separazione di u focu in casu di focu.

1-1.2 sistema di rinfrescante prutezzione

Invece, hè cumpostu disprinkler chjusu, valvola di alarme umidagruppu, etc., chì hè usata à rinfriscà i facilità di siparazione di u focu cum'è u focu rolling shutter è u muru di vetru di u focu in casu di u focu.

A cortina d'acqua di separazione di u focu è a cortina d'acqua di rinfrescante protettiva sò tramindui sistemi di cortina d'acqua, chì sò sistemi aperti.U sistema di rinfrescamentu protettivu hè un sistema umitu, chì hè un sistema chjusu.

A cortina d'acqua di rinfrescante ignifuga è u sistema di rinfrescante protettivu sò utilizati per rinfriscà a cortina rolling ignifuga è u muru di vetru ignifugu;A cortina d'acqua di separazione di u focu hè aduprata per rimpiazzà a cortina rolling di u focu o u muru di vetru di u focu per a separazione di u focu.

2、 Requisiti di u sistema

A cortina protettiva d'acqua di rinfrescante spruzza indirettamente l'acqua à l'ughjettu prutettu;A cortina d'acqua di separazione di u focu ùn deve esse usata per e dimensioni chì superanu 15m (larghezza) × 8m (altu) apertura (eccettu l'apertura di u palcuscenicu).

U scopu di l'applicazione di a cortina d'acqua di separazione di u focu hè limitatu.U scopu ùn hè mai di ricumandà l'usu di a cortina d'acqua di separazione di u focu cum'è facilità di separazione di u focu in u compartmentu di u focu.A pratica chì una grande quantità di acqua di u focu almacenatu hè aduprata per a prevenzione di u focu attivu, perchè ùn hè micca necessariu di spegne immediatamente u focu ùn hè micca cunfurmatu cù u principiu chì a lotta di u focu attivu deve esse realizatu in casu di focu.


Tempu di post: Aug-16-2022