E caratteristiche è u locu di usu di u focu sprinkler

I nostri sprinklers cumuni sò spartuti intipu chjusuètipu apertu.U sprinkler di bola di vetru di tipu chjusu usa un sistema di sprinkler automaticu umitu.I vantaghji di stu sistema sò chì, da una banda, pò detectà a surgente di u focu, è da l'altra parte, pò esse extinguitu u focu dopu avè rilevatu a fonte di u focu.I seguenti presentanu principarmenti i lochi induve i sfarenti tippi di sprinklers sò spessu usati.

1. Sprinkler ordinariu
sprinklers ordinariu sò in forma di sprinklers drooping o verticali.L'area di prutezzione di stu tipu di sprinkler ùn hè micca troppu grande, in generale circa 20 metri quadrati.Se u sprinkler di u muru laterale hè utilizatu, a zona di prutezzione pò esse solu 18 metri quatratu.Per quessa, stu tipu di sprinkler hè generalmente adattatu per i siti di custruzzione sottu à 9 metri.
2. Sprinkler seccu
s'ellu hè un sprinkler seccu, hè generalmente adattatu per l'usu in i zoni friddi.Ancu s'ellu ùn ci hè micca misure d'insulazione termale, pò assicurà a liscia di a reta di pipa spray.
3. Sprinkler di casa
s'ellu hè un sprinkler di casa, pò esse usatu in edifici residenziali generale.Pò assicurà chì u muru 711mm sottu à u tettu pò esse bagnatu dopu l'apertura.

4. Sprinklers cù l'area di cobertura ampliata
stu tipu di sprinkler hà una funzione chì pò riduce u numeru di sprinklers è a quantità di pipi.Vale à dì, pò in realtà riduce u costu di u prugettu.Per quessa, i grandi camere d'alberghi è i lochi periculosi piace à utilizà stu tipu di sprinkler.
5. Sprinkler à risposta rapida
U vantaghju di stu tipu di spray head hè chì ùn hà micca bisognu di mette scaffali o spray heads integrati, per quessa hè più còmuda per i magazzini cù alti scaffali.
6. Sprinkler d'applicazione speciale
Ci sò dui tipi di sonde di applicazione speciale, unu hè CMSA sprinkler è l'altru hè CHSA sprinkler.Sti dui tipi di ugelli spiciali sò più adattati per stacking high and high shelf places, chì ponu ghjucà un bonu rolu di spraying.


Tempu di post: 21-ghjugnu-2022