Introduzione di valvola a farfalla di u focu

Attualmente, i valvuli di farfalla di u focu sò largamente usati, cum'è i tubi di drenaje generale è di u sistema di u focu.In generale, una tale valvola di farfalla di u focu deve avè i vantaghji di una struttura simplice, un sealing affidabile, una apertura ligera è un mantenimentu còmode.A seguita hè una breve introduzione à uvalvola a farfalla di u focu.

1, caratteristiche di u produttu
1. E caratteristiche principali sò chì a struttura hè relativamente simplice, u voluminu hè relativamente chjucu, è u pesu hè relativamente ligeru.Perchè hè principalmente cumpostu di solu uni pochi di parti, u so pesu ùn hè micca grande in usu propiu.
2. Per via di u voluminu relativamente ligeru di a valvola di farfalla di u focu è pocu di parti, hè relativamente simplice di uperà ancu s'ellu ci hè una rotazione di 90 gradi quandu hè apertu o chjusu.
2、 Bona regulazione di fluidu è caratteristiche di cuntrollu
in fondu, u gruixu di u piattu farfalla hè l'unica forza principale quandu u mediu flussu, vale à dì, a caduta di pressione generata da a valvula ùn hè micca grande.Per a valvula di farfalla, u so usu pò esse ridutta assai.À u listessu tempu, sta valvula pò assicurà una bona regulazione di u fluidu è e caratteristiche di cuntrollu, perchè u prucessu di flussu mediu serà più liscia.
3 、 Scopu di usu
in circustanze normale, questuvalvola a farfallapò esse largamente usatu in certi occasioni industriali cum'è pitroliu, gas, industria chimica è trattamentu acqua.Questu hè principarmenti perchè hà un bonu flussu è pressione, è ancu i requisiti corrosivi di u cuntrollu remoto, è hà ancu una bona adattabilità à alta temperatura è bassa temperatura.Per quessa, ancu in u sistema di l'acqua di rinfrescante di una centrale termale, l'usu di valvule di farfalla hè cumuni.
attualmente, a valvula farfalla di u focu hè largamente usata.A selezzione di u materiale principale hè a selezzione di materiale di u corpu di a valvula è l'arburu di a valvula.In parechji sistemi di lotta di u focu, uvalvulacorpu deve esse usatu per aiutà à cuntrullà u statu di cunversione, cusì l'usu di valvole a farfalla pò riflette intuitivamente, chjaramente è affidabile certi stati di travagliu normale di u sistema di lotta di u focu.Questu hè un mutivu speciale perchè e valvole a farfalla sò largamente usate.


Tempu di Postu: Set-09-2022