Principiu di funziunamentu di u sistema di valvula d'alarma diluge

U sistema di sprinkler manuale di diluviu hè adattatu per i lochi cù a velocità di sparghjera di u focu lento è u sviluppu rapidu di u focu, cum'è l'almacenamiento è a trasfurmazioni di diversi materiali inflammabili è splusivi.Hè spessu usatu in fabbriche inflammabili è splusivi, magazzini, stazioni di almacenamentu di petroliu è gasu, teatri, studi è altri lochi.
U locu cù una di e seguenti cundizioni aduttà u sistema di diluviu:
(1) A velocità di diffusione horizontale di u focu hè lenta, è l'apertura di u sprinkler chjusu ùn pò mai spruverà immediatamente l'acqua per copre accuratamente l'area di u focu.
(2) U puntu più altu di tutti l'esseri viventi in a stanza hè relativamente bassu, è hè necessariu di mette rapidamente u focu di u stadiu finale.
(3) Lochi cù u livellu di periculu ligeru II.
U sistema di sprinkler manuale diluge hè cumpostu disprinkler apertu, valvola di alarme dilugegruppi, pipeline è impianti di supply supply d'acqua.Hè cuntrullatu da u sistema di alarme manuale d'alarma di u focu o da u tubu di trasmissione.Dopu avè apertu manualmente a vàlvula d'alarma di diluviu è avè principiatu a pompa di l'approvvigionamentu d'acqua, hè un sistema di sprinkler automaticu chì furnisce l'acqua à u sprinkler apertu.
Quandu si verifica un focu in l'area di prutezzione, u detector di temperatura è di fumu rileva u signale di u focu, è indirettamente apre a valvula solenoide di a valvula di diluviu di diafragma attraversu l'alarma di u focu è u controller d'estinzione, in modu chì l'acqua in a camera di pressione pò esse scaricata rapidamente. .Perchè a camera di pressione hè allevata, l'acqua chì agisce nantu à a parti suprana di u discu di a valvula spinge rapidamente u discu di a valvola, è l'acqua scorri in a camera di travagliu, L'acqua scorri à tutta a reta di tubi per estingue u focu (se u persunale nantu à duty truvà un focu, a valvula autumàticu lentu apertura pò dinù esse cumplettamente apertu à rializà l 'azzione di u valve diluge).Inoltre, una parte di l'acqua di pressione scorri à a reta di pipa d'alarma, facendu chì a campana d'alarma idraulica dà un alarme è l'interruttore di pressione per agisce, dendu un signalu à a sala di duty o indirettamente principiendu a pompa di u focu per furnisce l'acqua.
U sistema di doccia di pioggia, u sistema umitu, u sistema seccu è u sistema di pre-azzione sò i spazii più cumuni.U sprinkler apertu hè utilizatu.Mentre u sistema opera, spruverà l'acqua cumpletamente in l'area di prutezzione.
U sistema umitu, u sistema seccu è u sistema di pre action ùn sò micca efficaci per u focu cù u focu rapidu è a diffusione rapida.U mutivu hè chì a velocità di apertura di u sprinkler hè significativamente più lenta di a velocità di u focu di u focu.Solu dopu chì u sistema di doccia di pioggia hè iniziatu, l'acqua pò esse spruzzata cumplettamente in l'area d'azzione cuncepita, è un tali focu pò esse cuntrullatu è extingutu accuratamente.
A vàlvula d'alarma diluge hè una vàlvula unidirezionale chì hè aperta da metudi elettrici, meccanichi o altri per permette à l'acqua di flussu automaticamente in u sistema di spruzzo d'acqua in una direzzione è per alarme.Valvula di alarme diluge hè una valvula spiciale largamente usata in diversi sistemi di sprinkler automaticu aperti, cum'èsistema di diluviu, sistema di cortina d'acqua, sistema di nebbia d'acqua, sistema di schiuma, etc.
Sicondu a struttura, a vàlvula d'allarme di diluviu pò esse divisa in vàlvula d'allarme di diluvio di diafragma, vàlvula d'allarme di diluvio di spinta, valvola d'allarme di diluvio di pistone è valvola d'allarme di diluvio a farfalla.
1. Valvula di alarme di diluviu di tippu di diafragma hè una valvula d'alarma di diluviu chì usa u muvimentu di diafragma per apre è chjude u flap valve, è u muvimentu di u diafragma hè cuntrullatu da a pressione di i dui lati.
2. U spinta tippu tippu valve alarme diluviu rializeghja l 'apertura è chjusu di u discu valve da u muvimentu manca è dritta di u diafragma.


Tempu di post: 30-jun-2022