Classificazione di sprinkler di u focu

Ci sò cinque categurie di teste di sprinkler di u focu, cumpresi i capi di sprinkler penduli, i capi di sprinkler verticali, i capi di sprinkler ordinariu, i capi di sprinkler laterali è i sprinkler dissimulati.

1. Upendente sprinklerhè u sprinkler più largamente utilizatu, chì hè stallatu nantu à u tubu di l'acqua di u ramu.A forma di u sprinkler hè parabolica, è 80 ~ 100% di u voluminu di l'acqua tutale hè spruzzatu à a terra.Per a prutezzione di stanze cù tetti suspesi, i sprinklers sò disposti sottu à i tetti suspesi.Si deve aduprà sprinklers pendenti o sprinklers à soffitti sospesi.

2. I sprinklers verticali sò adattati per a stallazione in i lochi induve ci sò assai oggetti in muvimentu è sò propensi à impattu, cum'è magazzini.Puderanu ancu esse dissimulati nantu à u tettu in u mezzanine di u tettu di a stanza per prutege u boru di u tettu cù più combustibili.

3. Sprinklers ordinariu ponu esse stallati direttamente o verticalmente nantu à a reta di pipa spray per spruverà 40% - 60% di l'acqua tutale, è a maiò parte di elli sò spruzzati à u tettu.Applicabile à ristoranti, magazzini, magazzini, garage sotterranei è altri lochi.

4. U sprinkler di tipu muru laterale hè stallatu contru à u muru, chì hè adattatu per a stallazione in i lochi induve a stallazione di pipa spaziale hè difficiule.Hè principarmenti utilizatu in e parti luminose periculose di l'uffizii, corridoi, stanze di riposu, corridori, camere d'ospiti è altri edifici.U tettu hè un pianu horizontale di classi di periculu di luce, classa di periculu mediu I salone è uffiziu, è u sprinkler di tipu sidewall pò esse usatu.

5. Dissimulatufocu sprinkler hè applicabile à l'alberghi high-end, residenze, teatri è altri lochi induve u tettu deve esse liscia è pulita.A tappa di spray dissimulata hè saldata nantu à u filu cù metalli fusible, è u puntu di fusione hè di 57 gradi.


Tempu di Postu: Nov-19-2022