Introduzione è caratteristiche di a valvula di u focu

A parte di apertura è chjusu di uvalvola di porta di u focuhè u ram, è a direzzione di u muvimentu di u ram hè perpendicular à a direzzione di u fluidu.A vàlvula di a porta pò esse solu aperta è completamente chjusa, è ùn pò micca esse aghjustata è throttled.U ram hà duie superfici di sigillatura.U modu più cumunimenti utilizatu hè chì e duie superfici di sigillatura di a valvula ram formanu una cunea.L'angolo di cunea varieghja cù i paràmetri di a valvula, di solitu 50. Quandu a temperatura media ùn hè micca alta, hè 2 ° 52 '.A porta di a valvola di a porta di cunea pò esse fatta in un sanu, chì hè chjamatu porta rigida;Pò esse ancu fattu in un ram chì pò pruduce una ligera deformazione per migliurà a so processabilità è cumpensà a deviazione di l'angolo di a superficia di sigillatura durante u prucessu.Stu ram hè chjamatu ram elasticu.

I tipi di valvole di porta di u focu ponu esse divisi in valvule di porta cunea è valvole di porta parallele secondu a cunfigurazione di a superficia di sigillatura.Valvula di porta cunea pò ancu esse divisu in tipu di porta unica, tipu di piastra doppia porta è tipu di porta elastica;A vàlvula di porta parallela pò esse divisa in piastra unica è doppia piastra.Sicondu a pusizione di filu di a valvula, pò esse divisu in dui tipi:vàlvula a porta di gamba ascendanteèValvula a porta senza risalente.

Caratteristiche di a valvula di u focu:
1. Pesu ligeru: u corpu hè fattu di ghisa nera nodular d'alta qualità, è u pesu hè di circa 20% ~ 30% menu di quellu di a valvula di porta tradiziunale, chì hè cunvene per a stallazione è u mantenimentu.
Sede di porta di fondu pianu: dopu chì a valvula di porta tradiziunale hè lavata cù l'acqua, e materie straniere cum'è petre, blocchi di legnu, cimentu, chips di ferru è varii sò dipositati in a scanalatura à u fondu di a valvola, chì hè faciule per causà fughe d'acqua per via di u incapacità di chjude strettamente.U fondu di a vàlvula di u sigillu di u sediu elasticu adopta u listessu designu di fondu pianu cum'è quellu di a macchina di pipa d'acqua, chì ùn hè micca faciule per fà dipositu di sundries è rende u flussu fluidu senza obstruzioni.
2. Revestimentu di gomma integrale: u ram adopta gomma d'alta qualità per u revestimentu di gomma internu è esternu.A tecnulugia di vulcanizazione di gomma di prima classe europea permette à u ram vulcanizatu per assicurà dimensioni geometriche precise, è a RAM di casting di gomma è ductile sò fermamente cunnessi, micca fàciule di cascà è avè una bona memoria elastica.
3. Precision casting valve body: u corpu valve hè fattu di casting di precisione, è a dimensione geomètrica precisa permette di assicurà a sigillatura di a valvula senza alcuna finitura in u corpu di valvola.


Tempu di Post: 31-May-2022