Cunniscenza basica di sprinkler di u focu

1. U focuSprinkler

Sutta l'azzione di u fretu, hè un tipu di sprinkler chì hè iniziatu per separatamente secondu u intervallu di temperatura predeterminatu, o cuminciatu da l'equipaggiu di cuntrollu secondu u signale di u focu, è sprinkles acqua secondu a forma di sprinkler designatu è u flussu.

2. Splash pan

À a cima di u capu di sprinkler, un elementu capace di distribuisce l'acqua in una forma di sprinkler predeterminata.

3. Frame

Si riferisce à u bracciu di supportu è a parte di cunnessione di usprinkler.

4. Elementu sensu termale

Un elementu capace di operare un sprinkler à una temperatura predeterminata.

5. Diamitru nominali

A dimensione nominale di u sprinkler hè specificatu secondu u flussu.

6. Release mecanismu

Usprinkler hè cumpostu di elementi sensibili à u calore, sigilli è altre parti.Hè a parte chì pò esse separata manualmente da usprinkler corpu quandu usprinkler hè principiatu.

7. Temperature upirativu staticu

In a sala di prova, a temperatura deve esse elevata secondu e cundizioni specificate.Dopu chì u sprinkler chjusu hè riscaldatu, a temperatura di u so elementu termale sensitivu agisce.

8. Temperature di funziunamentu nominali

Indica a temperatura nominale di u funziunamentu di u sprinkler chjusu in diversi intervalli di temperatura in diverse cundizioni di l'ambiente di u funziunamentu.

9. Depositu

Dopu chì u sprinkler hè riscaldatu, e parti in u mecanismu di liberazione o i frammenti di l'elementi sensibili à u calore sò ritenuti in u quadru di sprinkler o in a piastra di spruzzo, chì affetta significativamente l'acqua di spruzzatura di sprinkler secondu a forma di disignu per più di 1 min, vale à dì. , deposizione.

Classificazione di sprinklers

1. Classificazione secondu a forma strutturale

1.1sprinkler chjusu

Sprinkler cù mecanismu di liberazione.

1.2sprinkler apertu

Sprinkler senza mecanismu di liberazione.

2. Classificazione secondu l'elementu sensu termale

2.1vetru bulb sprinkler

L'elementu sensu termale in u mecanismu di liberazione hè un vetru bulb.Quandu usprinkler hè riscaldatu, u fluidu di travagliu in u vetru bulb pruvucarà a palla à scoppia è apre.

2.2sprinkler in lega fusibile

L'elementu sensibile à u calore in u mecanismu di liberazione hè un sprinkler di lega fusible.Quandu usprinkler hè riscaldatu, hè apertu perchè a lega fusibile si fonde è casca.

3. Classificazione secondu u metudu di stallazione è a forma di sprinkler

3.1drittusprinkler

U sprinkler hè stallatu verticalmente nantu à u tubu di ramu di l'acqua.U sprinkler hè in forma di un oggettu chì tira.Spray 60% - 80% di l'acqua in fondu.Inoltre, una parte di l'acqua hè sprayed à u tettu.

3.2sprinkler pendente

Upendentesprinkler hè stallatu nantu à u pipa di ramu di supply supply d'acqua, è a forma di sprinkler hè parabolica, chì spruzza più di 80% di l'acqua downward.

3.3cortina d'acquasprinkler

In casu d'incendiu, u dispusitivu di deteczione è alarme darà una alarme è apre a valvula d'alarma diluge per furnisce l'acqua à u sistema di rete di pipa.Quandu l'acqua scorri à traversu uugello di u sprinkler, i particeddi densi di l'acqua seranu spruzzati da l'apertura semicircular in a direzzione predeterminata per furmà una cortina d'acqua per rinfriscà è prutegge a porta di l'otturatore di u focu è a cortina di u teatru.Pò ancu ghjucà u rolu di resistenza à u focu è isolamentu.

3.4sprinkler laterale

A stallazione di sprinkler contr'à u muru hè divisa in forme horizontale è verticale.A forma di sprinkler di u sprinkler hè una forma semi parabolica, chì indirectamente sprinkles acqua à l'area di prutezzione.

3.5sprinkler dissimulatu

U sprinkler hè stallatu nantu à u tubu di ramu di supply supply in u tettu.Èu sprinkler hè una forma parabolica.


Tempu di Post: 31-May-2022