Comu sceglie i sprinklers di u focu

1. Sè u pipa di ramu distribuzione acqua hè dispostu sottu à u fasciu, u drittu sprinklerdeve esse usatu;

Spiegazione: quandu ùn ci hè micca un tettu in u locu di stallazione è u pipeline di distribuzione di l'acqua hè dispostu sottu à u fasciu, u flussu di l'aria calda di u focu si sparghje horizontalmente dopu a risurrezzione à u tettu.À questu tempu, solu a bocca verticale hè stallata à l'altu, perchè u flussu di l'aria calda pò cuntattà è scaldà u sensoru termale di u nozzle u più prestu pussibule.

2. I sprinklers disposti sottu à u tettu deve essependente sprinklers;

Spiegazione:In lochi cù u tettu suspesu, u fumu hè distribuitu sottu à u tettu suspesu, è u fumu da u tettu suspendu non permeable ùn pò micca ghjunghje à u tettu.A pipa di distribuzione di l'acqua spray hè disposta trà u tettu è u tettu.Per rializà l'esplosione di fumu di u sprinkler in casu d'incendiu, hè necessariu di cunnette un cortu riser sopra a pipa è installà u pendente. sprinkler.

3. Irrigatori lateralipò esse usatu per edifizii residenziale, dormitori, stanze d'ospiti di edifici di hotel, sala è uffizii di edifici medichi cù u tettu cum'è u pianu horizontale di u livellu di periculu di luce è u livellu di periculu mediu I;

Spiegazione: u pipeline di distribuzione di l'acqua di u sprinkler di u muru laterale hè faciule d'arrangià, ma ci sò certe limitazioni in a sparghjera è a distribuzione di l'acqua.Per quessa, u locu prutettu deve esse un locu cù u livellu di risicu altu, è u tettu deve esse un pianu horizontale, perchè a capa di fume pò esse distribuitu uniformemente sottu à u tettu in casu di focu.

4. Sprinkler cù tappa protettiva deve esse aduprata per e parti chì ùn sò micca fàciule per esse impactate;

Spiegazione: Questu cunsidereghja a sicurità di usprinkler stessu.

5 induve u tettu hè un pianu horizontale è ùn ci sò micca ostaculi cum'è travi è tubi di ventilazione chì affettanu a spraying sprinkler, u sprinkler cù l'area di copertura ampliata pò esse usatu;

Spiegazione: cumparatu cù u sprinkler generale, l'area di prutezzione di u sprinkler cù l'area di cupertura allargata hè più di duppiu, ma l'ostaculi cum'è travi è tubi di ventilazione affettanu a distribuzione di l'acqua.

6. Edifici residenziali, dormitori, appartamenti è altri edifici residenziali non residenziali duveranu aduttàrisposta rapida sprinklers;

Spiegazione: sprinkler d'usu in casaduveria esse un sprinkler à risposta rapida applicabile à edifizii residenziali è edifici residenziali non residenziali.Per quessa, stu articulu stipula chì u peghju usu di tali ugelli in edifici residenziale.

7. Sprinkler dissimulatuùn deve esse sceltu;S'ellu hè necessariu, deve esse applicabile solu à i lochi cù livellu di periculu ligeru è livellu di periculu mediu I.

Spiegazione: u sprinkler dissimulatu hè sempre più favuritu da i pruprietarii per via di i so vantaghji estetichi.


Tempu di Post: 31-May-2022