Qualchì cunniscenza di a valvula d'alarma umida

U core di u sistema di estinzione di u focu hè di ogni tipuvalvula di alarmes.U seguitu hè u cuntenutu ligatu divalvola di alarme umida.
1 、 Principiu di travagliu
1) Quandu a valvula d'alarma umida hè in u statu quasi di travagliu, a camera superiore è a camera più bassa di u corpu di a valvula sò pieni d'acqua.Sottu à l'azzione di a pressione di l'acqua è a so propria gravità, a forza resultante di a pressione di l'acqua nantu à u discu di a valvula hè discendente, chì significa chì a pressione di a camera superiore hè ligeramente più altu ch'è a pressione di a camera inferiore, è u discu di a valvula hè chjusu. .
2) In casu d'incendiu o quandu u sistema apre u dispusitivu di prova di l'acqua finale è a valvula di prova di l'acqua finale, a pressione di l'acqua à u latu di u sistema scende rapidamente per via di a rottura o drenaje di l'acqua.sprinkler chjusu.Quandu a pressione di a camera più bassa hè più grande di a pressione di a camera superiore, a valvola di a valvula hè aperta da a valvula d'alarma aperta à a cima di a pressione di a camera più bassa.A pressione di l'acqua in a camera più bassa vene in generale da u cisterna d'acqua di u focu d'altu livellu è a pompa di pressione stabilizzata.
3) L'acqua di u focu in a camera più bassa scorri à u ritardatore, l'interruttore di pressione è a campana d'alarma idraulica attraversu u pipeline di alarme.A campana d'alarma idraulica dà una alarme audible, è l'interruttore di pressione manda un signalu elettricu per inizià a pompa d'acqua di u focu.
2 、 Composizione di a valvula di alarme
Assemblea di valvola di alarme umida:
Corpu di valvula d'allarme umitu, manometru di pressione laterale di u sistema, manometru di pressione di u latu di l'approvvigionamentu d'acqua, compensatore, valvola di prova di scarica d'acqua (normalmente chjusa), valvola di cuntrollu di alarme (normalmente aperta), valvola di prova di alarme (normalmente chjusa), filtru, ritardatore, interruttore di pressione è campana di alarme idraulica
Compensatore: per affruntà a micro perdite è a piccula fuga à u latu di u sistema in u statu quasi di travagliu ogni ghjornu, u corpu di a valvula face una piccula quantità di supplementu d'acqua da a camera inferiore à a camera superiore attraversu u compensatore per mantene u livellu di pressione di e camere superiori è inferiori.
Valvula di prova d'alarme: prova a funzione di a valvula di alarme è a campana di alarme.
Retarder: l'entrata è a pipeline di alarme sò cunnessi l'una cù l'altru, è l'outlet hè cunnessu cù l'interruttore di pressione.Un filtru deve esse stallatu davanti à u retarder.In casu di fuga di u pipeline di distribuzione di l'acqua, u flap di a valvula serà ligeramente apertu, è l'acqua scorri in u pipeline di alarme.Perchè u flussu di l'acqua hè chjuca, pò esse scaricatu da l'orifiziu di u retarder, cusì ùn entrerà mai in a campana d'alarma idraulica è in l'interruttore di pressione per evità falsi alarmi.
Pressure switch: u pressure switch hè un sensor di pressione, chì hè utilizatu per cunvertisce u signale di pressione di u sistema in un signalu elettricu.
Campana di alarme idraulica: guidata da a putenza idraulica, l'acqua scorri in a campana di alarme idraulica è forma un jet di autostrada.A rota di l'acqua di l'impattu conduce u martellu di campana per rotà rapidamente, è a tappa di a campana sona una alarma.


Tempu di post: Jul-13-2022